JAUNUMI

2017. gada 17. nov.

“Es Tevi ļoti gaidīšu…”

Vai esat dzirdējuši dziesmu “Trīs zvaigznes”? Tas ir skaists, patriotisks Jāņa Lūsēna mūzikas un Māras Zālītes dzejas vokālais duets ar klavieru pavadījumu. “Trīs zvaigznes” mūsu valsts Latvijas 99. dzimšanas dienas priekšvakarā  ierosināja pārdomas par Latviju. Varbūt varam viņu iztēloties kā mammu, kura mūs gaida ierodamies uz dzimšanas dienas svinībām – “ne pie pulksteņa; pie laika…” Jo aicinājums ir vispārībai, un vienlaikus katram vienam; Latvijas simtgadei, nākotnei un katrai dienai.

“Es Tevi ļoti gaidīšu;”
Arī tad, ja vīlies Tu esi, jo nemācēja kāds vai negribēja pret manu tautu uzticēto atbildību godam nest.

“Bet ne pie pulksteņa; pie laika.”
Jo vēlos būt Tev tuvu, kad Tu pa Rīgas bruģi steidzies, Īrijas zālienos veries vai Ņujorkas Centrālparkā tveries.

“Pie debesīm es stāvēšu…”, 
kur “Dievs, svētī Latviju!” paceļas, un Mūsu Tēvs debesīs Tavu īpašo stāstu dzirdēt vēlas.

“… un manā rokā slaikā – trīs zvaigznes būs, lai pazītu Tu mani.”
Kas Tavas, mūsu zvaigznes būs? Vai drosme, darbs un tuvākmīlestība?

“Es Tevi ļoti gaidīšu. Pie darba un pie gribas.” 
Mans prezidents Jānis Čakste un viņa gara radinieki tuvumā Tavā iedrošinās, ja pietrūks Tev vienas vai abu. 

“Pie dziesmas, goda, valodas,…”
ko Tavi senči kopa un bērniem, bērnu bērniem mācīja, un cerēja, ka turpināsi viņu sākto Tu.

“… pie mūsu mīlestības, es Tevi ļoti gaidīšu.”
Jo topu es no mīlestības Tavas, kad zini, dari, tici: 
ES ESMU LATVIJA - LATVIJA ESMU ES ! 

Gaišu ceļu Latvijas 100. gadā!

Dievs, svētī Latviju!

Bērnu izveidotais rotājums Latvijas dzimšanas dienā Pirmsskolas izglītības iestādē "Mīlestības māja"
(http://milestibasmaja.lv/)


Pastāsti saviem draugiem:

 
Copyright © 2014 Jurģis Klotiņš. Designed by OddThemes