JAUNUMI

2022. gada 27. sept.

Kandidēju 14. Saeimas vēlēšanās. Neliels ieskats.




Cienītās dāmas un kungi,
draugi, 
domubiedri!

Latvijas Republikas 14. Saeimas vēlēšanās es kandidēju no partijas Nacionālā apvienība "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK" kandidātu saraksta Rīgā kā septītais. Būšu ļoti pateicīgs par atbalstu manai kandidatūrai. 

No 2014. gada ar nelielu pārtraukumu 2020. gadā esmu strādājis Rīgas domē kā deputāts. Kopš 2019. gada jūlija esmu palīdzējis mūsu valsts Prezidentam Egilam Levitam kā ārštata padomnieks. Vēl manu pieredzi par vērtīgu Latvijas politikai ir veidojusi sabiedriskā darbība kultūras un vēsturiskās atmiņas laukā.

Līdz šim politikas kalpojumā uzkrātā pieredze, izveidotā sadarbība ar augsta līmeņa speciālistiem noteiktās jomās un vispārējais garīgi intelektuālais redzesloks ir tās vērtības, ar kurām es no savas personības bagātinātu mūsu valsts Likumdevēja darbu.

Saeimā manas prioritātes būtu:

- turpināt pilnveidot valsts atbalsta sistēmu ģimenēm un bērniem;

- uzlabot normatīvos aktus, lai sekmētu pirms pensijas vecuma personu nodarbinātību un nepilna laika nodarbinātības iespējas senioriem;

- kultūras mantojuma saglabāšana un sakrālā mantojuma atjaunošanas finansēšanas programmas attīstība.

 

Papildus noderīga būs pašvaldības darbā iegūtā pieredze sociālās drošības jomā, nekustamā īpašuma nodokļa pareizi pamatotā piemērošanā, kā arī Rīgas un Rīgas metropoles areāla attīstības jautājumos. Mana nacionāli demokrātiskā stāja noderēs, lai vairotu valsts valodas prioritāti, attīstītu vienojošas vēsturiskās atmiņas politiku un aizsargātu parlamentāru un pilsonisku demokrātiju pret dažādiem apdraudējumiem.

Nacionāli demokrātiskā pārliecība man ir vienota ar dzīvu kristīgo ticību. Līdz šim jau esmu devis savu ieguldījumu, bet arī Saeimā labprāt palīdzēšu turpināties auglīgai valsts un baznīcas sadarbībai kultūras, izglītības un sociālā darba novados. Paredzams, ka 14. Saeimā nekur nepazudīs pretējo viedokļu cīņas tādos jautājumos kā ģimenes jēdziena juridiskā izpratne mūsu valstī, cilvēka dzīvības svētums, personības tikumu izglītība skolās. Šajos jautājumos es paudīšu konservatīvā politiskā filosofijā un kristīgajā skatījumā pamatotu nostāju.

Latvijā, kā jebkurā citā mūsdienu rietumu civilizācijas un Eiropas kultūrtelpas demokrātiskā valstī pastāv liela uzskatu dažādība. Es piekrītu Valsts prezidenta Egila Levita sacītajam 2021. gada vasarā konferencē par latviešu vēsturiskajām zemēm, ka “latviskums ir daudzveidīgs.” Taču vienlaikus es uzskatu, ka nacionāli konservatīva arhitektūra ir labākā, lai latviešu nācija droši celtu savas kopīgās mājas – Latvijas valsti – 21. gadsimtā. Tādēļ, ka šīs arhitektūras avots ir visas tās patiesās, labās, skaistās un svētās vērtības un lietas, ko no senčiem esam saņēmuši mantojumā, un kuras kā kopumu vienā valodā saucam par Latviju.


Šeit pievienoju vairākas noderīgas saites papildus informācijai:

-        Nacionālās apvienības programma - https://nacionalaapvieniba.lv/par-mums/#par-mums-programma;

-     kandidātu sarakstsCentrālās vēlēšanu komisijas mājas lapā , portālā LSM.lv - https://www.lsm.lv/velesanas2022/partiju-saraksts/nacionala-apvieniba-visu-latvijai-tevzemei-un-brivibai-lnnk/708-jurgis-klotins

- Nacionālās apvienības atskaite par 13. Saeimā padarīto - https://nacionalaapvieniba.lv/atskaite/atskaite/


-        savu viedokli par aktuālām norisēm un tēmām esmu paudis savā emuārā: http://jurgisklotins.blogspot.com/;

-        un sociālo mediju kontos:

o   https://www.facebook.com/jurgis.klotins/

o   https://www.facebook.com/JKlotins/

o   https://twitter.com/JurgisKlotins

o   https://www.instagram.com/georgos_lettis/


 

Pirms 10 gadiem - 2012. gada rudenī - iesākās manas gaitas politikā, kad iesaistījos Nacionālās apvienības darbībā. Šoruden es esmu gatavs turpināt politikas darba kalpojumu Saeimā.

 

Dievs, svētī Latviju!

Patiesā cieņā 

Jurģis Klotiņš,

Rīgā, 2022. gada septembrī



Pastāsti saviem draugiem:

 
Copyright © 2014 Jurģis Klotiņš. Designed by OddThemes